تیم ملی کرکت افغانستان برای سومین بار زیمبابوی را شکست داد

شفقنا افغانستان – تیم ملی کرکت افغانستان در سومین و آخرین دیدار از سلسله رقابت‌های ۲۰ آوره در برابر زیمبابوه، با اختلاف ۹ دوش به پیروزی رسید و این رقابت‌ها را با نتیجه قاطع ۳ بر صفر به سود خود به پایان رساند.

به گزارش شفقنا افغانستان، در دیدار نهایی که روز یک‌شنبه در ورزشگاه هراره برگزار شد، تیم افغانستان پس از برنده‌شدن قرعه و آغاز بازی با ضربه‌زنی، در ۲۰ آور توانست ۲۱۰ دوش در برابر از دست‌دادن سه ویکت به ثبت برساند.

رحمان‌الله گربز، ویکت‌کیپر تیم، با درخشش خیره‌کننده‌اش ۹۲ دوش از ۴۸ توپ به‌دست آورد و هشت ضربه چهارامتیازی و پنج ضربه شش‌امتیازی ثبت کرد.

ابراهیم زدران با ۶۰ دوش از ۴۹ توپ و صدیق‌الله اتل با ۳۵ دوش از ۱۵ توپ، از دیگر بازیکنان برجسته تیم بودند.

در بخش توپ‌اندازی زیمبابوه، کاپیتان سکندر رضا بهترین عملکرد را داشت و توانست میانگین امتیاز در هر آور را زیر شش نگه دارد؛ با این حال، دیگر توپ‌اندازان زیمبابوه زیر فشار بالای ضربه‌زنان افغانستان قرار گرفتند.

تیم زیمبابوه در پاسخ، تا آخرین آور توانست به ۲۰۱ دوش برسد، اما در نهایت با اختلاف ۹ دوش از هدف بازماند.

سکندر رضا با ۵۱ دوش از ۲۹ توپ، برایان بنت با ۴۷ دوش و رایان برل با ۳۷ دوش، تلاش زیادی برای تغییر نتیجه انجام دادند.

در بخش توپ‌اندازی افغانستان، فضل‌الحق فاروقی با گرفتن دو ویکت کلیدی نقش مهمی در پیروزی تیم ایفا کرد. مجیب‌الرحمن، فرید احمد و عبدالله احمدزی نیز هرکدام دو ویکت گرفتند و حمله نهایی زیمبابوه را متوقف کردند.

اشتراک این مقاله

آخرین اخبار