باخت دو صفر تیم ملی فوتبال افغانستان در مسابقه دوستانه در برابر نیپال

شفقنا افغانستان – تیم ملی فوتبال افغانستان در نخستین بازی دوستانه خود مقابل نیپال با نتیجه دو بر صفر شکست خورد.

به گزارش شفقنا افغانستان، این بازی روز شنبه، ۲۶ عقرب، در ورزشگاه مرکزی تاجیکستان در شهر دوشنبه برگزار شد.

نیمه نخست این بازی بدون گول به پایان رسید و در نیمه دوم بازیکنان نیپال موفق شدند دروازه افغانستان را باز کنند.

عثمان توشیف، سرمربی جدید تیم ملی فوتبال افغانستان، هدایت این بازی را برعهده داشت.

ملی‌پوشان کشور پس از ۱۳ سال مقابل نیپال شکست را تجربه کردند.

گفتنی است که در ادامه این رقابت‌ها، تیم ملی افغانستان در تاریخ نوزدهم نوامبر مقابل تاجیکستان میزبان قرار خواهد گرفت.

اشتراک این مقاله

آخرین اخبار